Colleges enzo - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Ellen Meijer - WaarBenJij.nu Colleges enzo - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Ellen Meijer - WaarBenJij.nu

Colleges enzo

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg Ellen

13 September 2008 | Zweden, Stockholm

En weer een week voorbij. M'n colleges bevallen erg goed, vooral m'n nieuwe vak, Renewable Energy Technology. Ze weten me wel aardig druk te houden. Ik heb namelijk voor elk vak zo'n beetje elke week een opdracht. Zo moet ik voor maandag woordjes leren en opdrachten maken voor Zweeds, een essay van 4 pagina's inleveren, dinsdag met een projectgroepje een aantal voorstellen voor een onderzoek inleveren en donderdag een stel berekeningen over zonne-energie af hebben. Vervelen doe ik me in ieder geval niet..

Afgelopen week ben ik vooral bezig geweest met m'n colleges en opdrachten. Donderdag was ik vrij dus ben ik overdag naar het zwembad geweest (dan is het lekker rustig daar). 's Avonds was er een feestje van mijn verdieping in de flat om iedereen te leren kennen. We zitten met iets van 26 op deze verdieping, waarvan meer dan de helft Frans :P Ook zijn er mensen uit Ierland, Finland, Spanje, Amerika, Korea en Japan. Het blijkt dat een Spaanse jongen een vak heeft dat ik ook doe, dus kunnen we mooi antwoorden van berekeningen vergelijken voordat we het inleveren :)

Vanavond is er weer een feestje hier op de verdieping (waarom iedereen nu ineens feestjes geeft weet ik niet), maar ik weet nog niet of ik er heen ga. Er is namelijk ook een gratis concert op de campus. Lijkt me ook erg leuk.

Ik ga zometeen proberen een filmpje van m'n kamer hier op de site te krijgen. Ik zal zo ook weer wat foto's op picasaweb plaatsen.

Hej då!

  • 13 September 2008 - 14:48

    Kim:

    hej,
    Je kamer ziet er niet echt groot uit. Ik hoop maar dat je goed met je kamergenootje kan opschieten :P.
    En zo te horen heb je het wel wat drukker met je college dan ik.
    Hej då!

  • 13 September 2008 - 16:08

    Nina:

    Leuk dat je weer een stukje hebt geschreven en dat je er een filmpje bij hebt geplaatst!

  • 13 September 2008 - 20:43

    Carlijn:

    Hej, veel succes met je opdrachten en veel plezier! Hier hetzelfde: veel opdrachten per vak.
    Hej da!

  • 14 September 2008 - 15:58

    Lotte:

    Heej Ellen,
    Dat ziet er gezellig uit! :) Vind je het leuk om met zijn tweeën op een kamer te slapen? (Misschien wel vervelend als een van de twee vroeg op moet?) Het is iig weer eens wat anders...

  • 14 September 2008 - 15:59

    Lotte:

    Veel plezier met alles nog!

  • 15 September 2008 - 16:29

    Marloes:

    Heyz
    Top dat dat college wat je er extra bij hebt genomen leuk is :)!

  • 17 September 2008 - 17:51

    Janneke:

    Hey Ellen!

    Alles goed? Je bent wel druk voor school, lees ik. Hopelijk bevalt het goed! Leuk om dat filmpje van je kamer te zien. Ik sprak Paulien gister (van dansles) en ze zei dat ze jou en Frank wel kent haha.

    Nou, veel plezier nog!!

    Xx Janneke

  • 24 September 2008 - 17:13

    Marjon Weerink:

    Hooi! ik was even benieuwd hoe 't met je is! als ik alle verhalen zo lees, lijkt het me echt heel erg leuk daar. jammer dat ik zo'n stap nooit durf te nemen... geniet nog lekker even daar, en succes met je vakken!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ellen

Voor mijn minor ga ik 4 maanden studeren aan de KTH in Stockholm.

Actief sinds 05 Juni 2008
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 12272

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2008 - 23 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: